länge sen sist

Hej , känner mig ruuuskigt seg! , och det ber jag om ursäkt om värkligen ! , men jag har inte haft lust och helt enkelt inte orkat, vart mycket nu på sista ..
I morgon är det hopp träning, ska bli kul!  jag putsa lite saker idag, och borstade hans ben jättefina tahah , stolt för han blev så otroligt fin :D , älskar min ponny (L)(L)(L)
ja igår (söndag)  var jag med mammas arbets kompis i hajon?  ajah det var ngn western träning, det var ganska kul att se och s å sikade vi efter , hahah  mums ! jag säger inte nej till socker ;D  HAHAHAH ,
känns som om jag har jätte mycket niu , men det har jag inte så det är lite weird... xd , hah  ah
sånt jag måste göra denna veckan ;

  • Städa pappas kontor
  • Prata med Pernilla
  • Göra läxor (spanska glosor 100-1000, jobba ikapp matte, lite sv, läsa NO  papper.)
  • Öva till matte prov och SV förhöret denna veckan !
  • Rida ut mer med Roby ;) hahah
  • BLI BÄTTRE PÅ ATT BLOGGA hihihhhihh

Ja, det var nog det, hahahah ganska mycket till slut ?
En blogg jag tycker alla "hästtjejer" ska läsa som jag själv tycker är super bra och hon är super duktig, läs mer på hennes blogg; Http://tavlingsryttaren.blogg.se   LÄSLÄS!! :D

Ha det super så länge ! ,. pussokram Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0