veckan

Tjena bloggen (H)
idag har jag varrt inne i kungsbacka och köpt några julklappar, en till mamma och pappa och en till robby,och jag har hittat världens finaste skor!!  vill verkligen ha dom:o  , man kan ha dom till det mesta utan att det ser dumt ut. :)
sedan åkte jag och elin med mamma och så släppte vi av elin vid krk, sen åkte vi hem och jag gick ner till stallet. Travade och skrittade bara för det var så frusten i paddoken.  Nu ska jag ta det lite lugnt bara, inga läxor denna vecka, skönt (:

imorgon (tisdag) är det konfirmations avslutning, och jag vet inte vafd jag ska ha på mig, finns säkert något bra i garderoben ;)  på torsdag är det skolavslutning och för en gångs skull vet jag faktiskt vad jag ska ha på mig :d , bild på outfit då kommer ;)

Peace and Love ;*
Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0