pulkaåkning

Hej, nu har dagen gått och jag har några grejer jag ska göra nu på kvällen(se ngra saker bara )
Dagen har vart bra, haft lite sviktande humör bara .. 
Robby har fått vara ute jätte mycket idag faktiskt och det ärr skönt för han, så slipper han stå inne, först stog han i stora gräshagen halv till ungefär 12- halv 1 sedan flyttade vi han till krattad grushage och där stog han till ungefär 2.  sedan redj ag i den nya sadeln, haha det kändes jättekonstigt ;S lite ovant om jag säger så.
Elin har vart med hela dan och vid halv 5 så åkte jag med henne upp till Krk och skulle titta på hennes avslutning. den blev lite failad , det var en häst som typ bockade av en tjej så att kerstin (lärare)  fick sitta upp och rida och dom andra fick bara jobba självständigt,
ajah har även åkte pulka , HAHAH det var längesen och det märks, flr mig böir det fort tråkigt. :/ AJAH härlig dag må njag säga ;)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0