jag ser det snöa ;)!

Chopoho ;D  Idag n'r jag vakna var det 10 cm snö ute och det blir inte mindre! Idag har min dag faktiskt varit väldigt väl planerad. HAHA jag gick upp vid 8 och släppte ut Robby sen gick jag in och försökte väcka Elin men den idén var inte bra xd, hon sov som en liten gris och hade inte ens tanken på att gå upp :p ajah sen så när hon väl gick upp så var vi tvugna att gå ut och ta in robby för han hade fått stora "staplar" av snön (snön hade fastnat i skorna ) ah så han kan itne vara ute. Sen så gick vi in och åt och sen ut igen. vi red bort och hämtade min tillfälliga sadel . på vägen hem var jaag tvungen att hoppa av och kratsa hovarna , det går ju inte att göra någonting i det här vädret -.-' Nu är jag hos elin, ska äta och duscha sedan ska vi in till kba en sväng och i kväll ska jag sova här mysigt ! :D

pussar :****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0