Christmas night ;)



  • hej, nu har jag ätit en massa mat, sett kalle anka (en liten stund) och öppnat julklappar :DDD 
     
    Ska ta lite bilder när jag hittar mobilen (I)  hahah vet inte riktigt vart den är nu :s .
    Fick i allefall:

  • en röd fleece tröja , jätte mysig!
  • en bh
  • ett pannband till robby
  • ett nytt träns
  • massa pengar :DD
  • en skinn typ kortjacka?
  • ett bäddset :D autograf och allt :D (L)
  • en bok som är skriven av andreas carlsson med autograf och allt :D
  • och sen några saker som ska bytas.

+ Att mina skor som jag fick typ förra veckan räknades in (I) och att jag har fått från ngra andra ;p

jag är faktiskt nöjd (Y)  en bra jul, och snart hoppas jag på att vi ska spela med andra ord :D hahah

.

Hoppas ni alla haft en sjukt go jul för det har jag ;))) :* (L)


Jullåten 2009- sjukt fin låt, av Carola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0